Till anställda: Hur gör jag om min arbetsgivare byts ut och jag har glömt mitt lösenord till Smartum-nättjänsten?

Om du har fått elektroniska Smartum-förmåner tidigare av en annan arbetsgivare och ditt användarnamn fortfarande är den gamla arbetsgivarens e-postadress, och du dessutom har glömt lösenordet för ditt användarnamn, ring vår kundtjänst 0600 149 88. Vi byter ut ditt användarnamn mot en ny e-postadress.

Om du har glömt ditt lösenord får du ingen länk för lösenordet, för det skickas till din gamla arbetsgivares e-postadress. Om du har ett gällande användarnamn kan ett nytt inte skapas, för användarnamnet baserar sig på personbeteckningen. Av den här orsaken kan det bara finnas ett användarnamn per personbeteckning. Ring alltså till vår kundtjänst, så uppdaterar vi systemet med din e-postadress hos den nya arbetsgivaren.


Hur lyckades vi?


Powered by HelpDocs