Työntekijä: SmartumPaylla maksaminen muualla kuin palveluntarjoajan kassalla

SmartumPaylla maksaminen muualla kuin palveluntarjoajan kassalla

SmartumPay-mobiilisovelluksella maksaminen tapahtuu palveluntarjoajan kassalla palvelua tai tuotetta ostettaessa. Mikäli haluat maksaa SmartumPaylla etämaksuja, tarkista mahdollisuus tähän aina erikseen palveluntarjoajalta.

Näin teet maksun etänä:
  1. Varmista palveluntarjoajalta mahdollisuus etämaksujen vastaanottamiseen aina ennen maksun tekemistä. Sovi tässä vaiheessa myös, milloin voit käyttää palvelun.
  2. Varmista, että summa ja toimipiste, johon olet tekemässä maksua, ovat oikein. Varmista myös, että käyttämäsi etu (esim. liikuntasaldo) on oikea, koska jotkut toimipisteet voivat vastaanottaa useampaa etutyyppiä (esim. liikunta ja hieronta).
  3. Voit lisätä viestin viestikenttään, jos palveluntarjoaja sitä toivoo (esim. kurssin nimi, jolle olet ilmoittautunut tms.).
  4. Kun olet suorittanut maksun sovelluksella, palveluntarjoaja saa kuitin maksusta sähköpostitse.

Huomioithan myös, että

  • SmartumPaylla voit tehdä maksusuorituksen, mutta sovelluksella ei voi varata lippuja. Konsertti-, festari-, teatteri- ja muut liput varataan tavalliseen tapaan palveluntarjoajan kautta.
  • Smartumin edut ovat henkilökohtaisia. Mikäli ostat palveluita toiselle henkilölle Smartumin maksutavalla, ei hankittua palvelua voida lunastaa eikä maksua palauteta takaisin.
  • Jos teet virheen maksun kanssa, ole heti yhteydessä palveluntarjoajaan. Palveluntarjoaja voi perua maksun saman päivän aikana kirjautumalla Smartumin verkkopalveluun. Käyttäjän tekemä virhe maksussa on kuitenkin aina käyttäjän itsensä vastuulla, ja maksu tilittyy yleensä palveluntarjoajalle jo seuraavana päivänä. Ole siis huolellinen maksuja tehdessäsi. Smartumin asiakaspalvelussa ei lähtökohtaisesti voida tehdä maksun palautuksia, sillä raha on palveluntarjoajan rahaa heti, kun maksu on suoritettu.


Löysitkö etsimäsi vastauksen?


Powered by HelpDocs