Työntekijä: Tein maksun vahingossa väärään toimipaikkaan. Miten maksun voi korjata?

Et voi itse peruuttaa SmartumPaylla tekemääsi maksua.

Jos olet vahingossa tehnyt maksun väärään toimipaikkaan, pyydä palveluntuottajaa mitätöimään maksu Smartumin verkkopalvelussa ja tee uusi maksu oikealle toimipaikalle. Jos et saa palveluntuottajaa kiinni, voit myös ottaa yhteyttä puhelimitse Smartumin asiakaspalveluun saman päivän aikana, jotta maksu voidaan perua.

Jos huomaat virheen vasta myöhemmin, maksu on ehditty jo tilittää eteenpäin, eikä sitä voi enää perua. Tässä tapauksessa voit olla yhteydessä palveluntuottajaan ja sopia, miten voit käyttää maksamasi summan palveluina.

Varmistathan aina huolellisesti ennen maksun vahvistamista, että olet varmasti maksamassa oikeaan toimipaikkaan.


Kuinka onnistuimme


Powered by HelpDocs