Kumppani: Miten vastaanotan SmartumPay-maksut etänä?

Voit ohjeistaa asiakasta suorittamaan maksun SmartumPay-sovelluksella myös etänä. Kun asiakas maksaa sovelluksella, saat maksusta kuitin haluamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kuitissa näkyy maksajan nimi, summa, toimipisteen tiedot sekä päivämäärä ja kellonaika, jolloin maksu on suoritettu. Maksamisen yhteydessä asiakas voi kirjoittaa myös viestin, joka näkyy kuitilla. Asiakas voi esittää kuitin sovelluksestaan tositteeksi maksusta vielä kassalla palvelua lunastettaessa. 

Vastaanotat maksut helposti näin:

1.      Sovi palvelun lunastamisesta etänä asiakkaan kanssa. Mikäli haluat maksuun viestin, ilmoita toivottu viesti asiakkaalle. Kerroasiakkaalle, mikä on toimipisteenne nimi ja osoite Smartumin järjestelmässä, jotta käyttäjä löytää sovelluksesta oikean toimipisteen, vaikka ei olisi sen lähellä. Kerro asiakkaalle myös palvelun hinta. Jos toimipisteenne ottaa vastaan useampaa etutyyppiä, opasta asiakasta valitsemaan oikea toimipiste (esim. liikunta tai hieronta).

2.      Kun asiakas on suorittanut maksun sovelluksellaan, saat kuitin maksusta sähköpostitse (Huom! Lisää sähköpostiosoite toimipisteen tietoihin "Toimipisteen sähköpostiosoite, johon toimitetaan kuitit" -kohtaan verkkopalvelussamme).

3.      Tarkista kuitista, että maksettu summa sekä toimipisteen tiedot ovat oikein.

Smartum tilittää maksut tilillesi automaattisesti muutaman päivän sisällä.

Jos veloitus on virheellinen, voit mitätöidä sen saman päivän aikana kirjautumalla tunnuksillasi Smartumin verkkopalveluun. Verkkopalvelusta seuraat myös toteutuneita maksuja.


Löysitkö etsimäsi vastauksen?


Powered by HelpDocs