Kumppani: Miten vastaanotan SmartumPay-maksuja?

Näin vastaanotat SmartumPay-maksuja:

1.    Kun asiakas on suorittanut maksun, hän vilauttaa kännykkänsä näytöltä maksusta luodun kuitin.

•    Tarkista kuitista, että maksettu summa sekä toimipisteen nimi ja osoite ovat oikein.

•    Kuitin yläkulmasta näet päivämäärän ja kellonajan, jolloin maksu on tehty.

•    Kuitissa näkyvä animaatio liikkuu 30 minuuttia maksun luomisesta. Kuitti on voimassa kuitenkin myös tämän jälkeen.

2.    Kuittia näpäyttämällä pääset tarkistusnäkymään, jossa maksun voi merkata tarkistetuksi. Kuitin ja tarkistusnäkymän tilaksi muuttuu ”tarkistettu”. Näin varmistat, että kuitilla lunastetaan palvelu vain kerran.

3.    Lyö maksu kassaan kuitissa näkyvällä summalla. Mahdollinen ylimenevä osuus veloitetaan tavalliseen tapaan muulla maksutavalla.

Jos veloitus on virheellinen, voit mitätöidä sen kirjautumalla tunnuksillasi Smartumin verkkopalveluun osoitteessa smartum.fi. Smartum tilittää mobiilimaksut tilillesi automaattisesti muutaman päivän sisällä.

Tulostettavan ohjeen maksujen vastaanottamiseen löydät täältä.


Kuinka onnistuimme


Powered by HelpDocs