Kumppani: Miten saan SmartumPayn yritykseni käyttöön?

Mikäli kuulut jo Smartumin verkostoon, SmartumPay-maksujen vastaanottamisen aktivoit Smartumin verkkopalvelussa. Jos olet unohtanut salasanasi, paina linkkiä “Pyydä uutta salasanaa” ja seuraa ohjeita, niin saat uuden salasanan sähköpostiisi.

Kirjaudu verkkopalveluun roolilla sopimuksesta vastaava tai toimipisteen pääkäyttäjä. Sopimuksesta vastaavana sivu avautuu heti näkymään, josta näet sopimuksella olevat toimipisteet. Pääset muokkaamaan toimipisteen maksutapoja valitsemalla toimipisteen toiminnoista ”Muokkaa”. Maksutapavaihtoehdot löytyvät avautuvan sivun lopusta. Klikkaa valituksi ”SmartumPay” ja tallenna tiedot. Toista tarvittaessa muille toimipisteille.

Toimipisteen pääkäyttäjänä tietoja pääset muokkaamaan oikean yläkulman ”Käyttäjätili”-painikkeesta. Valitse ”Toimipisteen tiedot”, maksutapavaihtoehdot löytyvät avautuvan sivun lopusta. Klikkaa valituksi ”SmartumPay” ja tallenna tiedot. Mikäli haluat tehdä muutoksia useille toimipisteille, pääset vaihtamaan roolia oikean yläkulman ”Käyttäjätili”-painikkeen alta kohdasta ”Vaihda roolia”.

Jos et vielä vastaanota Smartumin maksuja, liity kumppaniverkostoomme ilmaiseksi täältä. SmartumPayn saat käyttöön valitsemalla hyväksytyksi maksutavaksi ”SmartumPay”.

SmartumPay-maksujen vastaanottaminen on aktivoitu kaikille kumppaneillemme 2.5.2019.

Näin otat SmartumPay-maksujen vastaanottamisen käyttöön verkkopalvelussa:


Kuinka onnistuimme