Työnantaja: Miten pitää toimia, jos Smartum-kortin haltijan nimi muuttuu?

Sinun ei tarvitse tilata uutta Smartum-korttia, sillä Smartum-saldoa on helppo käyttää SmartumPay-mobiilisovelluksella. Sovelluksen voit ladata puhelimeesi App Storesta tai Google Play -kaupasta.

Katso täältä, miten voit maksaa SmartumPay-sovelluksella.

Mikäli työntekijän nimi muuttuu, hänen tulisi soittaa asiakaspalveluumme 0600 149 88 klo 8.30 - 16, niin voimme tarkistaa ja päivittää tiedot oikeiksi. Emme voi valitettavasti päivittää tietoja sähköpostitse tietoturvasyistä.

Jos kuitenkin tämän jälkeen työntekijä voi tilata uuden Smartum-kortin työnantajan kautta 10,00 € (+ alv 24 % 1.1.2019 alkaen) hintaan. Uusia kortteja painetaan 29.2.2020 asti, jonka jälkeen maksaminen siirtyy SmartumPay-mobiilisovellukseen. Uusi kortti toimitetaan työntekijälle noin viikon sisällä maksusta.


Kuinka onnistuimme


Powered by HelpDocs