Liikunta- ja kulttuurikumppani: Miten vaihdan tilinumeron tilitysten maksamista varten?

Vaihtuiko yrityksesi tilinumero?

Tilitietojen päivitys tapahtuu asiakaspalvelumme kautta. Tiedoissamme oleva pääkäyttäjä eli sopimuksesta vastaava henkilö voi ilmoittaa Smartumille muuttuneet tilitiedot. Sopimuksesta vastaava henkilö lähettää uudet tilitiedot sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@smartum.fi. Viestiin ilmoitetaan uusi tilinumero, pankin BIC-koodi, yrityksen tai toimipisteen nimi ja asiakasnumero.

Smartum tilittää seteleiden, mobiilimaksujen ja verkkomaksujen tilitykset sille tilille, jonka palveluntuottaja on antanut rekisteröitymisen yhteydessä. Pääkäyttäjä eli sopimuksesta vastaava henkilö voi tarkistaa Smartumille ilmoitetut tilitiedot kirjautumalla Smartum-verkkopalveluun. Käyttäjärooliksi valitaan "Sopimuksesta vastaava". Tämän jälkeen tilitiedot löytyvät osiosta Käyttäjätili > Palveluntuottajan tiedot > Tilitiedot.


Kuinka onnistuimme