Liikunta- ja kulttuurikumppani: Miksi en voi vastaanottaa maksuja iZettle- tai SumUp-maksupäätteillä?

iZettle- ja SumUp-maksupäätteillä vastaanotetuissa Smartumin maksuissa sekä maksujen ja palvelupalkkioiden kohdentamisessa on ollut toistuvasti ongelmia, joten iZettle- ja SumUp-maksupäätteillä ei valitettavasti voi ottaa vastaan Smartumin korttimaksuja. Smartum-maksukortilla tehdyt maksut on lisäksi aina kuitattava allekirjoituksella, ja osassa kyseisistä maksupäätteistä tämä kuittausominaisuus puuttuu.

Jotta asiakkaasi voivat maksaa teille jatkossakin Smartumin sähköisillä maksutavoilla, ota vastaan SmartumPay-maksuja. Kaikilla Smartum-maksukorttia käyttävillä asiakkailla on mahdollisuus maksaa myös mobiilimaksuna SmartumPay-sovelluksella.

Poistamme iZettle-maksupäätteet verkostostamme 10.6.2019, jonka jälkeen maksupäätteellä ei voi ottaa vastaan Smartumin korttimaksuja.


Kuinka onnistuimme