Kumppanit: Siirtyminen Visa-kortista SmartumPay-mobiilimaksamiseen

Mihin asti voimme ottaa vastaan korttimaksuja? 

Voitte ottaa vastaan korttimaksuja 31.12.2020 asti, tai lopettaa niiden vastaanottamisen jo aiemmin, jos haluatte. Korttimaksujen päättyminen ei vaadi kumppanilta mitään toimenpiteitä maksupäätteeseen liittyen. Kaikilla korttien käytättäjillä on mahdollisuus käyttää myös SmartumPayta ja se on aktivoitu kaikille Smartumin verkoistossa oleville toimipisteille viimeistään 1.1.2020.  

Emme osaa ottaa vastaan SmartumPay-maksuja, mistä löydämme ohjeen? 

Ohjeen maksujen vastaanottamiseen löydät täältä.  

Jos korttimaksuissa on vuoden 2020 aikana ongelmia, saammeko Smartumilta vielä tukea niiden ratkaisuun? 

Kyllä, asiakaspalvelumme auttaa kortteihin liittyvissä kysymyksissä kuten ennenkin. 

Otamme vastaan korttimaksuja, mutta meillä vaihtuu maksupääte. Voimmeko tilata vielä aktivointikortin? 

Maksupäätteen vaihtuminen on hyvä hetki pohtia siirtymistä kokonaan SmartumPayn käyttöön. Lähetämme aktivointikortteja pyynnöstä niin kauan kuin niitä riittää. 

Maksupäätteestä on saanut päivän päätteeksi raportin Smartum-korttimaksuista. Mistä jatkossa näemme Smartum-maksut? 

Näet SmartumPaylla tehdyt maksut kirjautumalla Smartumin extranettiin.  

Meillä on sopimus Smartumin kanssa, ja lisäisimme sopimuksen alle uuden toimipisteen. Voimmeko valita korttia maksutavaksi enää uudessa toimipisteessä? 

Voitte valita kortin maksutavaksi uusissa toimipisteissä 29.2.2020 asti. Sen jälkeen perustettuihin toimipisteisiin ei voi enää valita korttia maksutavaksi. 

Lisää vastauksia kysymyksiin SmartumPaysta kumppaneille löydät täältä.


Löysitkö etsimäsi vastauksen?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)