Työntekijä: Miten koronavirus vaikuttaa Smartumin palveluiden käyttöön?

Saldoni vanhenee pian, saanko siihen jatkoaikaa? 

Tukeaksemme asiakkaidemme hyvinvointia, olemme päättäneet, että kaikkien aikavälillä 17.3.-30.9.2020 vanhenevien sähköisten saldo-etujen voimassaoloaikaa jatketaan vähintään kolmella kuukaudella. Tällöin esimerkiksi 30.9. vanhenevat edut ovat päätöksen myötä voimassa 30.12. saakka. Lue koko tiedote täältä. 

Tapahtuma peruttiin, voiko Smartum maksaa minulle takaisin siihen käyttämäni SmartumPay/setelit/korttimaksun? 

Ole yhteydessä suoraan tapahtumajärjestäjään, jolle teit maksun. Palautuksia voidaan käsitellä vain yhteistyössä palveluntarjoajien kanssa: Smartum ei voi siis suoraan tehdä palautusta sinulle, vaan asia menee palveluntarjoajan kautta. 

Miten voin tukea pulassa olevia yrityksiä Smartum Saldoni avulla? 

Vaikka koronaviruksen torjuminen edellyttää nyt lähikontaktien välttämistä, Smartumin verkostossa on runsaasti paikkoja, joille voit maksaa etänä ja saada käyttöösi joko kotona tai myöhemmin tänä vuonna käytettävän palvelun. Lue päivittyvä listaus tällaisista käyttökohteista täältä. Samalla kun hankit itsellesi hyvinvointia, autat sinulle tärkeitä palveluntarjoajia selviämään taloudellisesti vaikeista ajoista. 

Monet palvelut ovat ostettavissa näppärästi palveluntarjoajan omasta verkkokaupasta ja maksaminen sujuu kätevästi Smartum-tunnuksilla. Smartum-maksukortin käyttäjille tämä on hyvä hetki kokeilla verkkomaksamista! Monet palveluntarjoajat hyväksyvät myös etänä tehdyt SmartumPay-mobiilimaksut. Mahdollisuus etämaksamiseen tulee kuitenkin aina varmistaa etukäteen palveluntarjoajalta.

Voinko käyttää lounassaldoa, kun tilaan ruokaa kotiin? Miten? 

Iso osa lounasravintoloista tarjoaa tällä hetkellä take away-mahdollisuuden. Voit tarkistaa verkostoon kuuluvat lounasravintolat paikkakunnallasi osoitteesta https://oma.smartum.fi tai SmartumPay-mobiilisovelluksella lähimmät paikat -ominaisuutta hyödyntäen. Maksun kuittaat näppärästi lounasedullasi SmartumPay-sovelluksen avulla. Jos lounaan ja kotiinkuljetuksen hinta ylittää kokonaissumman 10,70€, tulee loput ostoksesta maksaa jollakin toisella maksuvälineellä. Varmistathan take away-mahdollisuuden aina ravintolasta. Wolt, Foodora ja muut vastaavat kotiinkuljetuspalvelut eivät valitettavasti vielä toistaiseksi ota vastaan lounasetua, eikä lounasetu käy myöskään verkkoruokakaupoissa. Toivottavasti saamme tähän muutokseen mahdollisimman nopeasti! 


Löysitkö etsimäsi vastauksen?


Powered by HelpDocs