Palveluntarjoaja: Miten koronavirus vaikuttaa Smartumin palveluiden käyttöön?

Miten voin saada Smartumin avulla liiketoimintaa näinä vaikeina aikoina? 

Monet kuluttajat miettivät nyt, kuinka he voisivat tukea itselleen tärkeitä yrityksiä vaikeissa tilanteissa, tai miten he voisivat palautua työstä, vaikka elämää pitää viettää oman kodin suojissa. Smartum Saldoa on juuri ladattu alkuvuodesta työntekijöiden tileille, mutta sitä on nyt vaikeampi käyttää, kun monet käyttöpaikat ovat sulkeneet ovensa. Voiko sinun palveluitasi ostaa jo etukäteen henkilökohtaisina ennakkolippuina, tai tarjoatko esimerkiksi turvallista ruoan kotiinkuljetusta? Sinun kannattaa ehdottomasti kertoa asiakkaillesi, että he voivat maksaa etänä myös Smartum Saldolla! Kerro tästä myös meille osoitteessa kumppanit@smartum.fi, jotta voimme mainostaa sinua päivittyvässä listauksessamme. Kerrothan viestissä yrityksesi nimen, www-osoitteen sekä sen, mitä maksutapaa tarjoat ja mitä palveluita sillä voi ostaa. 

Miten saan Smartumin maksunappulan suoraan verkkokauppaani?  

Smartum Checkout -verkkomaksu on asiakkaalle ja kumppanille helppo maksuratkaisu kumppanin omilla nettisivuilla. Tiedotamme asiakkaillemme verkkomaksuja vastaanottavista paikoista, jotta asiakkaamme tietävät, missä he voivat käyttää Smartum-etunsa verkon kautta. Smartum Checkout -verkkomaksujen käyttöönotto on helppoa eikä vaadi monimutkaisia muutoksia nettisivuillesi. Lue lisää täältä ja ryhdy toimeen! 

Voinko ottaa SmartumPay-maksuja vastaan täysin etänä? Miten teen sen turvallisesti niin ettei virheellisiä maksuja synny? 

Paras tapa etämaksuihin on yllä mainittu Smartum Checkout, sillä SmartumPay on suunniteltu ensisijaisesti kassalla käytettäväksi maksuvälineeksi. Jos käyttäjä tekee SmartumPay-maksun etänä, hän ottaa itse riskin väärään paikkaan tehdystä maksusta. Voit kuitenkin ohjeistaa asiakkaitasi maksamaan etänä myös SmartumPaylla, jos annat heille hyvät ohjeet. Lue täältä, kuinka voit ottaa maksuja vastaan ongelmitta myös etänä. Otetaan poikkeusaikoina kaikki keinot käyttöön etämaksujen helpottamiseksi! 

Miten voin tilittää seteleitä Smartumille nyt, toimivatko setelitilitykset normaalisti? 

Setelitilitykset toimivat toistaiseksi normaalisti, ja pystymme tilittämään ne normaalisti 14 arkipäivän kuluessa siitä, kun setelit saapuvat meille. Toivomme kuitenkin, että et tuo seteleitä suoraan toimistollemme, sillä olemme sulkeneet vastaanottomme viruksen leviämisen minimoimiseksi. Voit postittaa setelit meille normaalisti, tai käyttää esimerkiksi valitsemaasi kuriiripalvelua. Pieniä lähetyksiä voit myös tuoda ovessamme olevasta postiluukusta osoitteessa Yrjönkatu 11 B, Helsinki. 

Miten pääsen mukaan Smartumin listaukseen paikoista, joihin voi nyt käyttää saldoa turvallisesti? 

Kerro tästä meille osoitteessa kumppanit@smartum.fi, jotta voimme mainostaa sinua päivittyvässä listauksessamme. Kerrothan viestissä yrityksesi nimen, www-osoitteen sekä sen, mitä maksutapaa tarjoat ja mitä palveluita sillä voi ostaa. 


Löysitkö etsimäsi vastauksen?


Powered by HelpDocs