Hierontakumppani: Maksujen vastaanottaminen ja tilitykset

SmartumPay-mobiilimaksujen vastaanottaminen

SmartumPay-mobiilisovelluksella asiakkaasi maksaa hierontapalvelut helposti ja turvallisesti. Sovelluksesta valitaan oikea toimipaikka, mihin halutaan maksaa. Asiakas syöttää palvelun/ostoksen summan ja vahvistaa maksun. Hän näyttää kuitin kännykkänsä ruudulta kassahenkilölle, joka tarkistaa maksun onnistumisen. Kuitista kannattaa tarkistaa summa, toimipisteen nimi sekä osoite. Kuitin yläkulmasta näkee, milloin maksu on suoritettu. Kuitissa näkyvä animaatio liikkuu 30 min. maksun luomisesta. Kuitti on voimassa kuitenkin myös tämän jälkeen.

Kuittia näpäyttämällä pääsee tarkistusnäkymään, jossa maksun voi merkata tarkistetuksi. Kuitin ja tarkistusnäkymän tilaksi muuttuu ”tarkistettu”. Näin varmistetaan, että palvelu lunastetaan kuitilla vain kerran. Maksu lyödään kassaan kuitissa näkyvällä summalla.

SmartumPay-sovelluksella on mahdollista maksaa myös QR-koodilla. Tällöin tarvitset QR-koodilukijan tai voit syöttää koodin manuaalisesti Smartum-verkkopalveluun ja tehdä veloituksen sitä kautta.

Jos sovelluksella tehty veloitus on virheellinen, se voidaan mitätöidä saman päivän aikana Smartumin verkkopalvelun kautta.

SmartumPay-maksujen tilitykset

Smartum tilittää SmartumPay-maksut päivittäin. Minimitilitysraja on 5 euroa. Tilityksestä vähennetään hinnaston mukainen palvelupalkkio. Minimitilitysrajaa voi muokata pienemmäksi tai suuremmaksi omassa Smartum-verkkopalvelussa.

Smartum tilittää maksut sille tilille, jonka kumppani on antanut rekisteröitymisen yhteydessä. Sopimuksesta vastaava henkilö voi tarkistaa ja vaihtaa Smartumille ilmoitetut tilitiedot kirjautumalla Smartum-verkkopalveluun. Käyttäjärooliksi valitaan "Sopimuksesta vastaava". Tämän jälkeen tilitiedot löytyvät osiosta Asetukset > Asiakkuuden tiedot > Tilitiedot. Muistathan tallentaa tiedot muutosten tekemisen jälkeen.


Löysitkö etsimäsi vastauksen?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)