Työntekijä: Miten voin muokata toistuvan edun ilmoittautumista?

Toistuvat edut (usein esimerkiksi lounassaldo, hierontasaldo) jaetaan työntekijöille kuukausittain. Jos työnantajasi tarjoaa useita eri vaihtoehtoja, joista voit valita, voit käydä muokkaamassa ilmoittautumistasi seuraavaa kuukautta ajatellen.

  1. Kirjaudu sisään Smartumin verkkopalveluun (extranet), ja varmista vasemmasta ylänurkasta, että sinulla on käytössäsi työntekijän rooli.
  2. Valitse vasemmalta kohta Ilmoittautumiset.
  3. Näet listan etuun ilmoittautumisistasi. Jos näet edun kohdalla oikealla kynän kuvan, se tarkoittaa, että voit muokata tällä hetkellä valintaasi seuraavaa kuukautta ajatellen. Jos et näe kynää, se tarkoittaa, että etu on jo tilattu ja seuraavan kuukauden tilaus ei ole vielä aktiivinen muokattavaksi. Palaa tässä tapauksessa myöhemmin muokkaamaan etua.
  4. Kynän kuvaa klikkaamalla voit muuttaa valintaasi seuraavaa tilausta ajatellen. Voit myös valita jättää edun väliin toistaiseksi. Valinta pysyy samana, kunnes käyt taas muokkaamassa sitä. Muista painaa Tallenna tiedot, kun olet valinnut haluamasi vaihtoehdon.
  5. Huom! Jos painat vasemmalta Poista, poistut kokonaan tältä tilaukselta, eikä etuus ole sinulle enää jatkossa tarjolla. Jos teit tämän vahingossa, voit pyytää yrityksesi tilaajahenkilöä lisäämään sinut uudestaan tilaukselle.


Löysitkö etsimäsi vastauksen?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)