Työntekijä: Miten toimin, jos työnantajani vaihtuu ja olen unohtanut salasanani Smartum-verkkopalveluun?

Mikäli olet saanut sähköisiä Smartum-etuja aikaisemmin toiselta työnantajalta, sinulla on jo Smartum-tunnukset. Tässä tilanteessa uutta tunnusta ei voida luoda uuden työnantajan alle, koska käyttäjätunnus perustuu henkilötunnukseen. Yhtä henkilötunnusta kohden voi olla olemassa vain yksi käyttäjätunnus.

Jos käyttäjätunnuksenasi on vielä vanhan työnantajan sähköpostiosoite, voit kuitenkin kokeilla kirjautua tuolla vanhalla osoittella, vaikka se ei olisi enää olemassa. Sisään kirjauduttuasi voit päivittää tietosi.

Jos salasanasi on myös unohtunut, tai et muista osoitetta jolla olet kirjautunut Smartumiin, voit käyttää sähköistä tunnistautumispalvelua. Löydät sen kirjautumissivulta kohdasta Pyydä uutta salasanaa, minkä jälkeen valitse Unohtuiko sähköpostiosoite tai eikö se ole enää käytössä, niin pääset tunnistautumaan verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Pääset tunnistautumispalveluun myös suoraan tämän linkin kautta


Löysitkö etsimäsi vastauksen?


Powered by HelpDocs