Edunsaaja: Miten toimin, jos työnantajani vaihtuu ja olen unohtanut salasanani Smartum-verkkopalveluun?

Mikäli olet saanut sähköisiä Smartum-etuja aikaisemmin toiselta työnantajalta, sinulla on jo Smartum-tunnukset. Tässä tilanteessa uutta tunnusta ei voida luoda uuden työnantajan alle, koska käyttäjätunnus perustuu henkilötunnukseen. Yhtä henkilötunnusta kohden voi olla olemassa vain yksi käyttäjätunnus.

Jos käyttäjätunnuksenasi on vielä vanhan työnantajan sähköpostiosoite, voit kuitenkin kokeilla kirjautua tuolla vanhalla osoittella, vaikka se ei olisi enää olemassa. Sisään kirjauduttuasi voit päivittää tietosi.

Jos salasanasi on myös unohtunut, sinun täytyy olla meihin puhelimitse yhteydessä. Tämä johtuu siitä, että et saa salasana vaihtolinkkiä vaikka sen tilaisitkin, sillä se lähetetään vanhan työnantajasi sähköpostiosoitteeseen.

Tässä tapauksessa soittele asiakaspalveluumme (yhteystiedot löydät täältä), niin vaihdamme käyttäjätunnuksesi uuteen sähköpostiosoitteeseen. Tässä asiassa voimme auttaa sinua vain puhelimitse, sillä meidän täytyy varmistaa henkilöllisyytesi henkilötunnuksen avulla, ja sitä ei voi tehdä chatissa tai sähköpostitse.


Kuinka onnistuimme