Edunsaaja: Miten toimin, jos työnantajani vaihtuu ja olen unohtanut salasanani Smartum-verkkopalveluun?

Mikäli olet saanut sähköisiä Smartum-etuja aikaisemmin toiselta työnantajalta ja käyttäjätunnuksenasi on vielä vanhan työnantajan sähköpostiosoite, ja lisäksi käyttäjätunnuksesi salasana on unohtunut, soittele asiakaspalveluumme 0600 149 88. Vaihdamme käyttäjätunnuksesi uuteen sähköpostiosoitteeseen.

Jos salasanasi on unohtunut, et saa salasanalinkkiä, sillä se lähetetään vanhan työnantajasi sähköpostiosoitteeseen. Jos sinulla on olemassa olevat tunnukset, uutta tunnusta ei voida luoda, koska käyttäjätunnus perustuu henkilötunnukseen. Tämän vuoksi yhtä henkilötunnusta kohden voi olla olemassa vain yksi käyttäjätunnus. Soittele siis asiakaspalveluumme, niin päivitämme järjestelmään uuden työnantajan sähköpostiosoitteesi.


Kuinka onnistuimme