Työntekijä: Mitä teen, jos nimeni muuttuu?

Jos nimesi on muuttunut, soita asiakaspalveluumme numeroon 0600 149 88 arkisin klo 10-16 välillä, niin voimme tarkistaa ja päivittää tiedot oikeiksi. Emme voi valitettavasti päivittää tietoja sähköpostitse tietoturvasyistä.

Jos haluat myös uuden kortin uudella nimellä, voit tilata uuden Smartum-kortin työnantajasi kautta 10 euron hintaan. Uusi kortti painetaan, kun maksusuoritus kirjautuu Smartumille. Uusi kortti toimitetaan sinulle noin viikon sisällä maksusta.

Jos et halua maksaa uudesta kortista, tai kun odottelet uutta korttia, Smartum Saldoa on helppo käyttää mobiilissa SmartumPay-sovelluksen avulla. Sovelluksen voit ladata puhelimeesi App Storesta tai Google Play -kaupasta.

Katso täältä, miten voit maksaa SmartumPay-sovelluksella.


Kuinka onnistuimme


Powered by HelpDocs